Івано-Франківський Тролейбус(Сайт у стадії розробки) Четвер, 21.11.2024, 09:49
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | Історія | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Форма входу
Який ліпший?
Яка найкраща модель тролейбуса у Франківську?
Всього відповідей: 107
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Друзі сайту

Тролейбусний рух у місті було відкрито 30 грудня 1983р.

Містом почали курсувати тролейбуси виробницва Заводу імені Урицького (ЗіУ 9), які отримали 

паркові номери (101-110). Згодом, керівництво Івано-Франківського Тролейбусного Управління (ІФТУ) 

уклали угоду, в якій Луганське Тролейбусне Управління передало 10 машин Чехословацького виробництва Škoda 14Tr, 

які отримали паркові номери 116-125. 


Після отримання "беушних" тролейбусів та їх випуску на лінію, старі тролейбуси ЗіУ були передані в Севастополь та Полтаву.

Нові тролейбуси були корисні тим, що вони підходили для місцевості, та мали сучасніший вигляд, що робило пас.потоки більшими.


В період 1986-1988рр, тролейбусне депо міста отримували нові машини Škoda 14Tr, які отримали паркові номери (126-156).

У 1994р. в депо надійшла 1 машина Північно-Машинобудівного Заводу (ЮМЗ) модифікації т2 - №157.

Згодом депо на баланс депо надійшли двосекційні машини (гармошки) цього ж заводу  - №161-164, та односекційні ЮМЗ т2 (165-170).


До кінця 20 століття у тролейбусний парк надійшли "беушні" тролейбуси Škoda 14Tr07 з м. Пльзень. Ці тролейбуси отримали бортові номери 171-175.


Вперше за 9 років ДКП ЕАТ отримало нові тролейбуси Львівського Автобусного Заводу (ЛАЗ), які отримали європейський стандарт, та паркові номери 176-180.



Copyright ДКП"ЕлектроАвтоТранс" © 2024