Тролейбусний рух у місті було відкрито 30 грудня 1983р.
Містом почали курсувати тролейбуси виробницва Заводу імені Урицького (ЗіУ 9), які отримали
паркові номери (101-110). Згодом, керівництво Івано-Франківського Тролейбусного Управління (ІФТУ)
уклали угоду, в якій Луганське Тролейбусне Управління передало 10 машин Чехословацького виробництва Škoda 14Tr,
які отримали паркові номери 116-125.
Після отримання "беушних" тролейбусів та їх випуску на лінію, старі тролейбуси ЗіУ були передані в Севастополь та Полтаву.
Нові тролейбуси були корисні тим, що вони підходили для місцевості, та мали сучасніший вигляд, що робило пас.потоки більшими.
В період 1986-1988рр, тролейбусне депо міста отримували нові машини Škoda 14Tr, які отримали паркові номери (126-156).
У 1994р. в депо надійшла 1 машина Північно-Машинобудівного Заводу (ЮМЗ) модифікації т2 - №157.
Згодом депо на баланс депо надійшли двосекційні машини (гармошки) цього ж заводу - №161-164, та односекційні ЮМЗ т2 (165-170).
До кінця 20 століття у тролейбусний парк надійшли "беушні" тролейбуси Škoda 14Tr07 з м. Пльзень. Ці тролейбуси отримали бортові номери 171-175.
Вперше за 9 років ДКП ЕАТ отримало нові тролейбуси Львівського Автобусного Заводу (ЛАЗ), які отримали європейський стандарт, та паркові номери 176-180.